Renault Twingo -

Auta miejskie to jedne z najczęściej spotykanych modeli. Samochód taki powinien spełniać kilka niezbędnych warunków. Jakich? Prześledźmy wspólnie cechy idealnego „mieszczucha”.

Samochód przeznaczony do wojaży po miejskiej dżungli powinien być przede wszystkim niewielki. Popołudniowe korki, ograniczone miejsca do parkowania… to wszystko sprawia, że kierowca masywnego auta nie ma lekko w mieście. Cechą łączącą się nierozerwalnie z małym rozmiarem jest zwrotność. Dzięki niej łatwiej wykonać manewr zmiany pasu lub zmieścić się między samochodami na poboczu.

Już w tym momencie jedno auto przychodzi na myśl. Jest nim „mieszczuch” od Renault, czyli Nowe Twingo – https://www.renault.pl/samochody/samochody-nowe/twingo.html.

Twingo to jeden z najbardziej rozpoznawalnych aut od francuskiego producenta aut. Pierwsza generacja tego modelu trwała aż 13 lat. W 2007 protoplasta ustąpił jednak drugiej generacji, którą charakteryzowało m.in. dwubryłowe nadwozie. W kolejnych lata coraz śmielej eksperymentowano z wyglądem – zmieniono wsteczne lusterko, kołpaki oraz dodano nowe wzory tapicerki, natomiast  w 2012 roku zmodyfikowano całkowicie przedni pas pojazdu. Obecna generacja Twingo dostępna jest w sprzedaży od września 2014 roku.

Mimo, że Twingo nie jest autem dużym (jego długość całkowita to 3595 mm, a szerokość bez lusterek wstecznych 1646 mm) to jest to pojazd relatywnie pojemny. Bagażnik, którego maksymalna pojemność może wynieść maksymalnie 219 dm3 pozwala na spakowanie najpotrzebniejszych rzeczy i wyruszenie na wycieczkę poza miasto.

Twingo to samochód zaprojektowany, tak aby można go było dowolnie modyfikować. Jeśli chcemy, aby był on niepowtarzalny, możemy dostosować do swoich potrzeb, takie elementy jak: nadwozie, obręcze kół, dach, lusterka boczne, listwy boczne, kierownica, obramowania nawiewów oraz panel deski rozdzielczej.

Nowe Twingo dostępne jest w dwóch wersjach – z silnikiem SCe 70 oraz Energy TCe 90. Pierwszy z nich to świetny wybór dla wszystkich, którzy pragną dynamicznej i komfortowej jazdy w miejskich warunkach. Wersja druga to zdecydowanie alternatywa dla kierowców, którzy  prócz jazdy miejskiej potrzebują dodatkowego zastrzyku adrenaliny.

[Głosów:1    Średnia:5/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPraca w salonie aut premium
Następny artykułWybór samochodu pod wynajem
Łukasz Pawłowski
Motoryzacja uzależnia, mnie na pewno! Od lat pasjonat, a od niedawna rajdowiec amator.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ