Czy warto korzystać z myjni bezdotykowych? Cena takiego rozwiązania jest nieco wyższa niż w klasycznej myjni, ale jak najbardziej warto spróbować. Zainteresowanie kierowców bezdotykowym czyszczeniem auta jest obecnie tak duże, że osoby szukające jakiejś niszy na własny biznes mogą spróbować właśnie w tym fachu. Myjnia jest jednym z miejsc, które kierowcy odwiedzają z chęci i z konieczności – nikogo nie zadowala poruszanie się brudnym autem, stąd łatwo przybywa stałych klientów. Wysokie obroty myjni bezdotykowych i ceny usług gwarantują naprawdę wysoki dochód. Nie można jednak myśleć, że to łatwy biznes i podchodzić do niego lekkomyślnie. Trzeba mieć dobry plan i porządnie go zrealizować. Myjnie powinny się znaleźć w dogodnej dla kierowców lokalizacji. Najlepiej znaleźć działkę z wszystkimi niezbędnymi przyłączami, w odpowiednim rozmiarze (będzie potrzebne dość sporo miejsca), znajdującą się np. blisko głównej drogi. Kierowcy dotrą do myjni tylko wtedy, gdy będzie korzystnie położona, zwłaszcza jeśli w okolicy występuje konkurencja. Trzeba też zadbać o jej widoczność oraz zapewnić bezproblemowy dojazd.
Ceny w myjni bezdotykowej trzymają się na poziomie 5-10 zł za jedno mycie. Ponieważ jest to bardzo dokładne mycie, nie trzeba aż tak często zaglądać do myjni i generuje to pewną oszczędność. Klienci chętnie odwiedzają myjnie posiadające najwyższej jakości wyposażenie, a te, w których nie ma aż tak dobrego sprzętu, będą omijać. Duże znaczenie ma też lokalizacja, niektóre miejsca nie cieszą się powodzeniem. Jakie kryteria wyboru są jeszcze istotne dla kierowców? Niektórzy zwracają uwagę wyłącznie na cenę myjni bezdotykowej – pójdą tam, gdzie zapłacą 2 zł za usługę, z konieczności zlecą ją za 5 zł, a odnośnie 10zł/mycie zakrzykną „zdzierstwo!”. Inni preferują jakość i będą weryfikowali możliwości myjni pod kątem tego, jak wygląda samochód po wyjeździe z niej – ma lśnić i być ultra czysty. Jeszcze inni jadą po prostu tam, gdzie jest bliżej, a sama możliwość skorzystania z myjni bezdotykowej jest dla nich ogromnie wygodna w porównaniu do tradycyjnych.