Praca w salonie aut premium

Każdy z nas marzy o idealnym dla siebie zawodzie. O pracy, gdzie nie tylko otrzyma uczciwe wynagrodzenie, lecz również będzie przebywać wśród ciekawych i kulturalnych ludzi, pracować z pasją oraz dokonywać samorealizacji. W takiej sytuacji, z pewnością warto rozważyć pracę w salonie aut premium – marce BMW. Z pewnością jest to okazja, do rozpoczęcia nowego rozdziału w swoim życiu oraz nabycia wartościowego doświadczenia. Praca w BMW może wymagać umiejętności technicznych, sprzedaży, społecznych czy zarządzania. Warto poznać na jakich stanowiskach istnieje możliwość realizowania się, podczas pracy w salonie aut premium: https://www.praca-dealerbmw.pl/

Doradca ds. Sprzedaży samochodów

Głównym celem pracownika będzie przekazanie kluczyków klientowi z najwyższą pasją. Doradca ds. sprzedaży samochodów, za sprawą korzystania ze swoich wysokich umiejętności społecznych prowadzi klienta, przez całą drogę zakupu pojazdu. Rozpoczyna się to od zainteresowania klienta marką, doradztwie przy wyborze modelu, omawianiu sprawy odnośnie zamówienia i finansowania, aby na końcu przekazać kluczyki do nowego samochodu. Osoba ta również wciela się w rolę ambasadora BMW, gdyż po zakupie – służy klientom poradami i konsultacjami.

Doradca ds. Sprzedaży części i akcesoriów

Pracownik odpowiada za gamę akcesoriów, środków pielęgnacyjnych dedykowanych do samochodów BMW oraz części zamiennych. W sprawie akcesoriów, to on doradza klientom i służy konsultacjami w sprawie zakupu dywaników, bagażników dachowych, czy breloków. Ponadto jest odpowiedzialny za dostarczanie części zamiennych, lecz musi to robić umiejętnie oraz wyszukiwać sposoby na najszybsze dostarczenie części, dzięki czemu umożliwia płynność serwisu.

Technik BMW

Obowiązkami technika jest diagnozowanie, serwisowanie oraz naprawa pojazdów. Warto wspomnieć, że wiedza technika aut premium wykracza poza tradycyjną mechanikę. Umiejętności będą łączyć wiedzę z zakresu działania wszystkich układów w pojeździe wraz z nowoczesną i skomplikowaną elektroniką. Technicy mają dostęp do oferty szkoleniowej, z tego powodu zawsze są na bieżąco z zastosowanymi technologiami w pojazdach BMW.

Doradca serwisowe BMW

Zajmuje się obsługą klienta po sprzedaży pojazdu. Nie tylko konsultuje z posiadaczem samochodu sprawy serwisowe i zapewnia mu profesjonalną obsługę. Musi również ściśle współpracować z serwisem, nadzorować wykonywane czynności oraz przykładać wagę do terminowości.

Product genius

Cechą wyróżniającą pracownika jest przede wszystkim pasja oraz zamiłowania do samochodów marki BMW. Product genius nie czuje na sobie presji potrzeby sprzedaży samochodu, lecz służy poradą i kompleksową informacją z zakresu wiedzy o pojazdach. Warto wspomnieć, że Product genius otrzymuje niezbędną wiedzę, za sprawą oferty szkoleń. Przeprowadza również jazdy testowe z klientami oraz wymienia się swoją wiedzą wraz z doradcą ds. Sprzedaży.

Kierownik działu sprzedaży BMW

Osoba odpowiedzialna za wszystkich pracowników salonu oraz dbająca o ich wysokie wyniki. Przede wszystkim jest inspiracją i zachętą dla swoich pracowników poprzez własne zachowanie. Przyszły kierownik działu sprzedaży, powinien posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku. Do obowiązków kierownika działu sprzedaży należy ponadto planowanie działalności salonu oraz jego budżetu. Dodatkowo zajmuje się obsługą klientów.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ